Skip to main content

Usein kysytyt kysymykset

Usein kysyttyjä kysymyksiä




 MILLAISIA KAUSIKORTTEJA ON?
Kausikortteja löytyy sekä istuma- että seisomapaikoille. Istumapaikkakategorioita on kolme ja sen lisäksi yksi seisomapaikkakategoria. Kausikortin saa muovisena korttina tai mobiilikausikorttina puhelimeen. Muovikorteissa on siru, joten käsittelethän korttiasi varoen.

MISTÄ VOIN OSTAA KAUSIKORTIN?
Kausikortin voi ostaa Ticketmaster Pro -palvelusta tai KooKoon toimistolta.

MISTÄ NÄEN KAUSIKORTTIEN HINNAT?
Kausikorttien ajankohtaiset hinnat näet Ticketmaster Pro -palvelusta tai KooKoon nettisivuilta.

MITEN KAUSIKORTIN VOI MAKSAA?
Kausikortin voi maksaa Ticketmaster Pro -palvelussa laskulla, verkkopankkimaksulla, luottokortilla tai osamaksulla. KooKoon toimistolla maksutapoina käyvät pankki- ja luottokortit, kulttuuri- ja virikesetelit sekä e-passi. KooKoon toimistolta tilatessa kortin saa myös laskulla tai osamaksulla.

VOIKO KAUSIKORTIN MAKSAA OSISSA?
Kyllä voi. Ticketmaster Prossa laskun voi valita maksettavaksi erissä. Myös KooKoon toimistolta tilatessa laskun voi valita maksettavaksi erissä itselleen sopivalla maksuaikataululla. Laskuihin lisätään laskutuslisä 8 €.

MISTÄ PÄÄSEN NÄKEMÄÄN VAPAANA OLEVAT PAIKAT?
Vapaana olevat kausikorttipaikat näet Ticketmaster Pro -palvelusta tai vierailemalla KooKoon toimistolla.

MISTÄ LÖYDÄN LUMON AREENAN KATSOMOKARTAN?
Kauden 2019–2020 katsomokartan löydät Ticketmaster Prosta tai KooKoon nettisivuilta.

MIKSI EN PYSTY KIRJAUTUMAAN SISÄÄN TICKETMASTER.FI -TUNNUKSELLANI?
Ticketmasteri Pro (https://kookoo.tmtickets.fi) on tarkoitettu kausikorttien myyntiin ja Ticketmasterin lippukauppa (jossa KooKoon yksittäisten otteluiden liput, http://ticketmaster.fi) lippujen myyntiin.

Tästä syystä johtuen jo olemassaoleva Ticketmasterin lippukaupan tunnus ei toimi Ticketmaster Prossa ja Prohon tulee luoda oma tilinsä. Tilin voi kuitenkin luoda samalla sähköpostiosoitteella. Muistathan kuitenkin, että ko. sähköpostiosoitteen tulee olla KooKoolle antamasi sähköpostiosoite.

OMISTIN VIIME KAUDELLA RUNKOSARJA- TAI PLAYOFF-KAUSIKORTIN, MUTTA KIRJAUDUTTUANI SISÄÄN EN NÄE KAUSIKORTTIVARAUSTANI?
Luomasi tili linkitetään KooKoon asiakastietoihin sähköpostiosoitteen perusteella. Nähdäksesi kausikorttivarauksesi, tulee käyttämäsi sähköpostiosoitteen olla tilin luontihetkellä myös KooKoon asiakastiedoissa. Jos ehdit jo luoda tilin ja varausta ei näy vaikka pitäisi, tulee haluamasi sähköpostiosoite korjata ensin KooKoon asiakastietoon. Sen jälkeen voit luoda uuden tilin, jolloin linkitys menee oikeaan asiakastietoon.

MITÄ JOS HALUAN TEHDÄ MUUTOKSIA VARAUKSEENI?
Kausikorttikaupassa voit halutessasi ostaa uudet kortit eri paikoille. Muista muutoksista ja kysymyksistä voit olla yhteydessä joukkueen toimistoon.

MILLAISIA ETUJA KAUSIKORTILLA ON?
Kausikortilla saat hintaedun verrattuna irtolippuihin, vältät lippuluukulla jonottamisen, pääset otteluihin helposti, saat etuja ja alennuksia KooKoon kannattajatuotteista ja KooKoon yhteistyökumppanien tarjoamista palveluista. Lisäksi saat edun KooKoon lounaasta, kuulet KooKoon ajankohtaiset asiat ensimmäisten joukossa ja saat kutsuja vain kausikorttilaisille suunnattuihin tapahtumiin. Yksi joukkue, monta tarinaa.

MITÄ, JOS EN ITSE PÄÄSE OTTELUUN?
Kausikortti on henkilökohtainen, mutta jos et pääse osallistumaan KooKoon kotiotteluun jostakin syystä, voit lainata kausikorttiasi esimerkiksi kaverillesi tai naapurillesi. KooKoo kannustaa siihen, ettei kausikortteja jäisi käyttämättä. Suosittelemme lainaamaan kausikorttia siis aina jollekin, mikäli et itse pääse paikalle! Se on myös sinulle etu, koska kausikortti on kuitenkin maksettu. Otathan huomioon kuitenkin, ettei alennusryhmäkausikortteja voi luovuttaa toisen käyttöön, koska ne ovat henkilökohtaisia.

SAAKO PARVIRAVINTOLAAN KAUSIKORTTIPAIKAN?
Kyllä saa. Kausikortin ostaminen parviravintolaan tapahtuu samalla tavalla kuin muidenkin kausikorttien ostaminen.

MISTÄ SAAN OSTETTUA KAUSIKORTTIPAIKAT ORPE-KLUBILLE?
Orpe-klubin kausikorttipaikkoja myy vain KooKoon toimisto.

MIKSI KAUSIKORTIN OSTAMINEN KANNATTAA?
Kausikortilla saat hintaedun verrattuna irtolippuihin, vältät lippuluukulla jonottamisen, pääset otteluihin helposti, saat etuja ja alennuksia KooKoon kannattajatuotteista ja KooKoon yhteistyökumppanien tarjoamista palveluista. Lisäksi saat edun KooKoon lounaasta, kuulet KooKoon ajankohtaiset asiat ensimmäisten joukossa ja saat kutsuja vain kausikorttilaisille suunnattuihin tapahtumiin. Yksi joukkue, monta tarinaa.

SAANKO VALITA ITSE PAIKKANI?
Kyllä saat. Vapaat paikat näet Ticketmaster Pro -palvelusta tai vierailemalla KooKoon toimistolla.

MITEN TOIMIN, JOS KAUSIKORTTINI HÄVIÄÄ TAI VAHINGOITTUU?
Ota yhteyttä mahdollisimman pian KooKoon toimistoon osoitteella kausikortti@kookoo.fi. Näin saamme suljettua kortin, jotta sitä ei päästä käyttämään väärin. Mikäli korttisi on vahingoittunut, älä heitä korttiasi pois ennen kuin olet saanut sen tuhoamiseen luvan. Kadonneen tai vahingoittuneen kausikortin uusiminen maksaa 10€.

MITEN UUSIN KAUSIKORTIN?
Älä heitä vanhaa kausikorttiasi pois, sillä se voidaan aktivoida etänä. Mikäli haluat uuden muovisen kortin tai vaihtaa sen mobiilikausikortiksi, tuhoa vanha korttisi vasta, kun uusi korttisi toimii.

MITEN MUUTAN KAUSIKORTIN KATEGORIAA, JOS HALUANKIN PAREMMAN PAIKAN?
Ota yhteyttä KooKoon toimistoon ja kerro toiveesi: kausikortti@kookoo.fi.

MIKSI ON TÄRKEÄÄ PÄIVITTÄÄ OIKEAT TIEDOT KOOKOOLLE JA TICKETMASTERIN JÄRJESTELMÄÄN?
Kun tietosi ovat oikein, pääset hallinnoimaan omia tietojasi ja esimerkiksi uusimaan kausikorttisi kätevästi Ticketmaster Pro -palvelusta. Kun tietosi ovat oikein, kuulet KooKoon ajankohtaisimmat uutiset ensimmäisenä ja saat kutsuja esimerkiksi vain kausikorttilaisille suunnattuihin tapahtumiin. KooKoo tarvitsee ajankohtaisten asioiden välittämiseen sähköpostiosoitteesi, sillä uutiskirjeet lähtetään sähköpostitse.

MITEN TOIMIN, JOS KAUSIKORTTINI EI TOIMI?
Jos kausikorttisi ei toimi, kerro siitä ensimmäiseksi ottelutapahtuman työntekijöille, jotka voivat välittää viestin KooKoon toimistolle. Voit myös ottaa yhteyttä itse suoraan KooKoon toimistoon kausikortti@kookoo.fi. Kun otat yhteyttä, kerro milloin korttisi ei ole toiminut ja mistä syystä. Mitä enemmän annat lisätietoja yhteyttä ottaessasi, sitä nopeammin virhe saadaan korjattua.

MITEN TOIMIN, JOS KORTISSA ON VÄÄRÄ NIMI?
Ota yhteyttä KooKoon toimistoon kausikortti@kookoo.fi. Tarvittaessa teemme uuden kortin sinulle.

MIHIN OTAN YHTEYTTÄ, JOS TULEE ONGELMIA KAUSIKORTIN KANSSA?
Ota yhteyttä KooKoon toimistoon kausikortti@kookoo.fi.