Skip to main content

Usein kysytyt kysymykset

Usein kysyttyjä kysymyksiä


KYSYMYS: Miksi en pysty kirjautumaan sisään Ticketmaster.fi –tunnuksellani?


VASTAUS: https://kookoo.tmtickets.fi on täysin erillinen http://ticketmaster.fi –sivustosta riippumaton verkkokauppa, johon tulee luoda oma tilinsä.


KYSYMYS: Omistin viime kaudella runkosarja- tai playoff-kausikortin, mutta kirjauduttuani sisään en näe kausikorttivaraustani?

VASTAUS: Luomasi tili linkitetään KooKoo:n asiakastietoihin sähköpostiosoitteen perusteella. Nähdäksesi kausikorttivarauksesi, tulee käyttämäsi sähköpostiosoitteen olla tilin luontihetkellä myös KooKoo:n asiakastiedoissa. Jos ehdit jo luoda tilin ja varausta ei näy vaikka pitäisi, tulee haluamasi sähköpostiosoite korjata ensin KooKoo:n asiakastietoon. Sen jälkeen voit luoda uuden tilin, jolloin linkitys menee oikeaan asiakastietoon.


KYSYMYS: Mitä jos haluan tehdä muutoksia varaukseeni?

VASTAUS: Kausikorttikaupassa voit halutessasi ostaa uudet kortit eri paikoille. Muista muutoksista ja kysymyksistä voit olla yhteydessä joukkueen toimistoon.