Skip to main content

Usein kysytyt kysymykset

Millaisia kausikortteja on?
Kausikortteja löytyy sekä istuma- että seisomapaikoille. Istumapaikkakategorioita on neljä ja sen lisäksi yksi seisomapaikkakategoria. Kausikortin saa muovisena korttina tai mobiilikausikorttina puhelimeen. Muovikorteissa on siru, joten käsittelethän korttiasi varoen.

Mistä voin ostaa kausikortin?
Kausikortin voi ostaa KooKoon toimistolta tai Ticketmaster Pro -palvelusta.

Mistä näen kausikorttien hinnat?
Kausikorttien ajankohtaiset hinnat näet Ticketmaster Pro -palvelusta, KooKoon nettisivuilta tai vierailemalla KooKoon toimistolla.

Miten kausikortin voi maksaa?
Kausikortin voi maksaa Ticketmaster Pro -palvelussa laskulla, verkkopankkimaksulla, luottokortilla tai osamaksulla. KooKoon toimistolla maksutapoina käyvät käteinen, pankki- ja luottokortit, kulttuuri- ja virikesetelit sekä e-passi. KooKoon toimistolta tilatessa kortin saa myös laskulla tai osamaksulla.

Voiko kausikortin maksaa osissa?
Kyllä voi. Ticketmaster Prossa laskun voi valita maksettavaksi erissä. Myös KooKoon toimistolta tilatessa laskun voi valita maksettavaksi erissä itselleen sopivalla maksuaikataululla.

Mistä pääsen näkemään vapaana olevat paikat?
Vapaana olevat kausikorttipaikat näet Ticketmaster Pro -palvelusta tai vierailemalla KooKoon toimistolla.

Mistä löydän Lumon Areenan katsomokartan?
Kauden 2019–2020 katsomokartan löydät Ticketmaster Prosta tai KooKoon nettisivuilta.

Millaisia etuja kausikortilla on?
Kausikortilla saat hintaedun verrattuna irtolippuihin, vältät lippuluukulla jonottamisen, pääset otteluihin helposti, saat etuja ja alennuksia KooKoon kannattajatuotteista ja KooKoon yhteistyökumppanien tarjoamista palveluista. Lisäksi saat edun KooKoon lounaasta, kuulet KooKoon ajankohtaiset asiat ensimmäisten joukossa ja saat kutsuja vain kausikorttilaisille suunnattuihin tapahtumiin. Yksi joukkue, monta tarinaa.

Mitä, jos en itse pääse otteluun?
Kausikortti on henkilökohtainen, mutta jos et pääse osallistumaan KooKoon kotiotteluun jostakin syystä, voit lainata kausikorttiasi esimerkiksi kaverillesi tai naapurillesi. KooKoo kannustaa siihen, ettei kausikortteja jäisi käyttämättä. Suosittelemme lainaamaan kausikorttia siis aina jollekin, mikäli et itse pääse paikalle! Se on myös sinulle etu, koska kausikortti on kuitenkin maksettu.

Otathan huomioon kuitenkin, ettei alennusryhmäkausikortteja voi luovuttaa toisen käyttöön, koska ne ovat henkilökohtaisia.

Saako parviravintolaan kausikorttipaikan?
Kyllä saa. Kausikortin ostaminen parviravintolaan tapahtuu samalla tavalla kuin muidenkin kausikorttien ostaminen.

Mistä saan ostettua kausikorttipaikat Orpe-klubille?
Orpe-klubin kausikorttipaikkoja myy vain KooKoon toimisto.

Miksi kausikortin ostaminen kannattaa?
Kausikortilla saat hintaedun verrattuna irtolippuihin, vältät lippuluukulla jonottamisen, pääset otteluihin helposti, saat etuja ja alennuksia KooKoon kannattajatuotteista ja KooKoon yhteistyökumppanien tarjoamista palveluista. Lisäksi saat edun KooKoon lounaasta, kuulet KooKoon ajankohtaiset asiat ensimmäisten joukossa ja saat kutsuja vain kausikorttilaisille suunnattuihin tapahtumiin. Yksi joukkue, monta tarinaa.

Saanko valita itse paikkani?
Kyllä saat. Vapaat paikat näet Ticketmaster Pro -palvelusta tai vierailemalla KooKoon toimistolla.

Miten toimin, jos kausikorttini häviää tai vahingoittuu?
Ota yhteyttä mahdollisimman pian KooKoon toimistoon osoitteella kausikortti@kookoo.fi. Näin saamme suljettua kortin, jotta sitä ei päästä käyttämään väärin. Mikäli korttisi on vahingoittunut, älä heitä korttiasi pois ennen kuin olet saanut sen tuhoamiseen luvan. Kadonneen tai vahingoittuneen kausikortin uusiminen maksaa 10€.

Miten uusin kausikortin?
Älä heitä vanhaa kausikorttiasi pois, sillä se voidaan aktivoida etänä. Mikäli haluat uuden muovisen kortin tai vaihtaa sen mobiilikausikortiksi, tuhoa vanha korttisi vasta, kun uusi korttisi toimii.

Miten muutan kausikortin kategoriaa, jos haluankin paremman paikan?
Ota yhteyttä KooKoon toimistoon ja kerro toiveesi: kausikortti@kookoo.fi.

Mikä on Hullu Huhtikuu -kampanja?
Kausikortin ostaminen huhtikuun aikana kannattaa: hinta on edullisempi ja voit tienata itsellesi alennusta suosittelemalla kausikorttia kaverillesi. Huhtikuun aikana kausikorttien hinnat ovat samat kuin kaudella 2018¬–2019 ja toukokuun alussa kausikorttien hinnat nousevat hieman. Osta kausikorttisi siis huhtikuussa ja säästä selvää rahaa!

Mikä on Käräytä Kaveri -kampanja?
Uuden kauden uutuus on huhtikuun ”Käräytä kaveri”-kampanja, jolla kausikorttilainen voi tienata omasta kortistaan alennusta. Idea on yksinkertainen: tuo kaverisi uutena asiakkaana ostamaan kausikortti ja saat omasta kausikortistasi 30 euron alennuksen.

Kaverietuja voi saada rajattomasti, eli aktiivisella suosittelulla voi tienata itselleen vaikka kokonaan maksuttoman kausikortin!

Edun saa vain KooKoon toimistolta ostettuihin kausikortteihin, ei Ticketmaster Pro -palvelusta ostettuihin kausikortteihin.

Kampanjaetu on saatavilla uusista kausikorttiasiakkaista, joilla ei ollut kausikorttia kaudella 2018–2019. Alennus vain yhdelle kausikorttilaiselle per uusi kausikortti.

Miksi on tärkeää päivittää oikeat tiedot KooKoolle ja Ticketmasterin järjestelmään?
Kun tietosi ovat oikein, pääset hallinnoimaan omia tietojasi ja esimerkiksi uusimaan kausikorttisi kätevästi Ticketmaster Pro -palvelusta. Kun tietosi ovat oikein, kuulet KooKoon ajankohtaisimmat uutiset ensimmäisenä ja saat kutsuja esimerkiksi vain kausikorttilaisille suunnattuihin tapahtumiin.

Miten toimin, jos kausikorttini ei toimi?
Jos kausikorttisi ei toimi, kerro siitä ensimmäiseksi ottelutapahtuman työntekijöille, jotka voivat välittää viestin KooKoon toimistolle. Voit myös ottaa yhteyttä itse suoraan KooKoon toimistoon kausikortti@kookoo.fi. Kun otat yhteyttä, kerro milloin korttisi ei ole toiminut ja mistä syystä. Mitä enemmän annat lisätietoja yhteyttä ottaessasi, sitä nopeammin virhe saadaan korjattua.

Miten toimin, jos kortissa on väärä nimi?
Ota yhteyttä KooKoon toimistoon kausikortti@kookoo.fi. Tarvittaessa teemme uuden kortin sinulle.

Mihin otan yhteyttä, jos tulee ongelmia kausikortin kanssa?
Ota yhteyttä KooKoon toimistoon kausikortti@kookoo.fi.